Translate

Sunday, July 10, 2022

تجاوز گروهی ۳ مرد مسلمان به یک زن مسیحی پاکستانی در کلیسا

 


 زن مسیحی پاکستانی که توسط سه مرد مسلمان از خانه اش ربوده شده بود، در یک کلیسای محلی مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. 

به گزارش سرویس ترجمه «محبت نیوز»- گروه‌های حقوق بشری گزارش داده‌اند که سالانه حدود ۱۰۰۰ زن و دختر مسیحی و هندو در پاکستان ربوده می‌شوند تا مورد تجاوز جنسی، تغییر مذهب اجباری و یا ازدواج اجباری با مردان مسلمان قرار بگیرند.

به گزارش Stop Persecution of Christians، در تازه ترین مورد از آزار و اذیت زنان مسیحی در پاکستان، در تاریخ سوم جولای سه مرد مسلمان با ورود به خانه یک مرد مسیحی به نام عادل مسیح در شهر شیخ پورا پاکستان پس از سرقت مقادیری پول و اشیای با ارزش، لباسهای همسر این مرد مسیحی را در مقابل چشمان شوهر و فرزندانش پاره کردند و این زن مسیحی را ربودند. آنان پس از ربودن زکیه (زن مسیحی) او را به کلیسایی در نزدیکی خانه اش برده و در آنجا به وی تجاوز کردند.

پس از این عمل وحشیانه، رئیس این گروه که “محمد عمران” نام دارد توسط پلیس دستگیر شد اما ۲ همدست دیگرش متواری شدند. محمد عمران در بازجویی‌های پلیس پاکستان اعتراف کرد که به عمد زکیه (زن مسیحی) را به کلیسا برده‌ و در آنجا به او تجاوز کردند تا با تجاوز جنسی به یک زن مسیحی در کلیسا به عبادتگاه مسیحیان هتک حرمت کرده باشند.

این سه اسلامگرا پس از اذیت و آزار جنسی زکیه، اشیای با ارزشی را نیز از کلیسا سرقت کردند. رئیس پلیس منطقه شیخ پورا به ساکنان مسیحی منطقه اطمینان داده است که دو متجاوز دیگر نیز به زودی دستگیر خواهند شد.

رهبران مسیحیان در پاکستان می گویند افزایش موارد تجاوز جنسی به زنان و دختران مسیحی در این کشور باعث گسترش ناامنی و به حاشیه رانده شدن جامعه مسیحی در این کشور شده است.

No comments:

Post a Comment